《低胸裙戰爭》全新玩法 -- book and blog




大概閣下曾經嘗試依據書籍中刊登的網址,到線上網尋找伸延資料。那些什麼 .com/=en&en-us&q?&btng/html,簡直看死人。

為了減少你的煩腦,但同時又讓你輕易得到更多資訊,我會在自己的網誌中增加一個名叫《低胸裙戰爭》的分類欄,你可以在那裡直接點擊到相關網站,也能看到一些因版權問題而不能刊登於此著作的圖片。

你知道嘛?網絡的其中一個好處是:它讓我們可以走法律罅。

好了,又少一個煩惱。


查看《低胸裙戰爭》伸延資料

23 comments:

Anonymous said...

congratulations!!~
希望我赶得切去书展买你本书啦~~!~!!!

Anonymous said...

"《低裙裙戰爭》全新玩法 -- book and blog"

低裙裙..??打錯嗎??

Tong Yuen Yu said...

好明顯今次個序唔同咗喎, 仲有冇塗格仔添呢!
haha, 低裙裙,聽晚就可以擁有喇!

Anonymous said...

講真, 邊會真係捨得用筆畫花個格仔丫

Ceci~~~ said...

很期待!!!
那些格我從來沒有畫過...
因為我知道我會一口氣睇晒成本書^^

Anonymous said...

明天馬上買! 今次有無簽名會呢? 嘻嘻!

Anonymous said...

great :)

Unknown said...

Great Idea, G! ;)

Anonymous said...

好好玩呀! 但你假設咗所有讀者都識上網噃! 啊芝你有無配套俾華梅婆婆呢類讀者? ^O^

Derek said...

真係好計啵

Tong Yuen Yu said...

我真係有畫o架,整得俾你唔用又似乎嘥咗喎...話晒都係阿芝懶得戚搞d咁嘢!

不過自《蘋果的中文是什麼?》開始,我睇完只畫半格,等睇第二次嗰陣再塗晒!

Anonymous said...

都唔係架, 網絡世界都唔係你想點就點 ge... 有時好麻煩... =(

Anonymous said...

正一衰人嚟嘅~~

ivysquirrel said...

網絡版既 五天精華遊 bor~

使唔使預埋迪偉同阿BU~~

Anonymous said...

thanks, g!

Anonymous said...

呢招好絕=口="

Tong Yuen Yu said...

......冇書~~~天意!

Unknown said...

芝,呢本書係咪講女仔野ga?
如果係既話…
我都唔知買唔買好lu

Anonymous said...

明天就去買!

然後配返d圖=]

Anonymous said...

Ah giiiiiii
I cried myself to sleep last night coz I couldn't believe u left 903..
come to think about it, u're probably the 2nd lady who made me cry (1st one being my mum)...
U are so important to me >3<
anyway la i wish u the bestest la! fai d come back laaa

Unknown said...

成年无听903 今日听体番节目表,吾见有你先去查,原来你已经无做咯,可惜啊!不过对你来讲又系另一个阶段,努力啊;我都算系半个创作人,永远支持你,希望你学成归来有更大的发展空间。

Anonymous said...

今天去書展買O左你既新書~^0^
你個BOOK AND BLOG真係超正!

Anonymous said...

emm... nice post.