公德心

今天跟婆婆逛急凍食品店,一位中年女士在急凍櫃中肆意翻東西,摷到最底的,櫃中食品都給摷亂了,她選了一包,轉身就走。後來,她又再回來,大概又不想買了,從遠處把手中的食物往櫃中拋,我說:「公德。要有公德心」,她立發怒,回應說:「關你什麼事?」

這位女士切切實實地說中了命題——公德心,正是對公眾、社會和群體的一種道德責任;如果我們只顧自己,認為事不關己,便己不勞心,社會將會變得無比醜陋。何況,這是食物。對食物不敬,是多敗壞的行為。最有趣的是,也許櫃面的職員看見了,當我付款的時候,她竟忽然讚我靚女,我跟婆婆笑說:「那又不用有公德心到這個地步」。

5 comments:

swim633 said...

你個post終於解開0左我0既困惑,"公德心"!!!!
宜家好多時睇到youtube d人post d鬧交片都起源於哩個問題.......好多人擘頭第一句都係"關你咩事"......

賴賴 said...

有話「精人出口,笨人出手」。而家好多人因為怕事、怕得罪人,所以更精的做法系連口都唔出,反正「關我乜事」,這都事超市的事,對我也沒甚麼損失。我見過d 人真系搞破壞,做埋d 損人不利己的事。呢d 叫作孽,會有報應的。
有人會覺得你做架樑,扮正義撚,但我覺得你真系好有公民意識,做得好。
但你下次出頭都系看清楚對方系唔系癲o既,傷唔到你,傷道婆婆就唔好啦。

Anonymous said...

芝,妳嘰靚係從內而發出來...我相信收銀姐姐係真心讚妳架!

JM said...

不沖厠
任由穿了鞋的小孩在椅上站和行
在公眾地方大聲對談講電話
拆開包裝驗一大輪但不買
隨地隨樓吐痰掉垃圾
真係數之不盡,是中國人專利嗎?

Crusade said...

g,我諗收銀所講既靚,係靚左你and你阿婆既心,一個有公德心既人,佢既心,起碼唔會係醜既先=]
oh,其他野我係facebook comment講左,就唔重覆啦。But this topic is my most favourite in 2011.