理會其他人

《今日阿婆金句》後感 • •
看到菜園村盲婆婆被遺棄的新聞,想起一位fan在我的blog的留下的《今日阿婆金句》讀後感... • •

6 comments:

ahpig said...

用了數晚完成《今日阿婆金句》,很感動、很溫暖、很不一樣的芝,令我更有力量,也讓我更欣賞您。
在此祝婆婆身體健康!兩婆孫繼續相親相愛!

Evawinnie said...

Wow, I nearly finished reading this book, it's definitely one of my favourites. Please keep writing...wishing your grandma best of health!

evev said...

To不一樣的芝芝:
郵購呢本書後,被人大罵一頓! 我每天一頁讀差不多看完,罵我那個人問我:"blog咪post過有乜好再睇?"

答案係非常好睇,沒睇沒買才是損失.
我沒有答"那個人", 因為那份觸動我心靈的,"那個人"不會感受得到.

我沒有婆婆同"女麻""女麻", 我媽媽也在我未懂人情故時走了!

我渴望追求自己有一個家,熟於自己的親人! 可惜沒遇上! 為了想要真真正正自己的家人,上天也不肯給我機會.

除了你們生活細節, 看書時有一種魔力, 看字的同時腦中芝芝同婆婆的劃面.

令我羨慕又窩心! 而我本身的心情...明明還是暑天末...我心情如我拍的呢張相...點解仲係夏天,但很悲! http://www.veedophotography.com/059-project-365/

Anonymous said...

Good day! I simply want to give a huge thumbs up for the nice data you’ve
gotten right here on this post. I will likely be coming back to your weblog for extra soon.



Also visit my web-site ... seoul garden 32nd st nyc

Anonymous said...

Good day! I simply would like to give a huge thumbs up for the great
information you have here on this post. I will likely be coming again to your weblog for
extra soon.

Also visit my web site; cheap plastic surgery in tijuana mexico

Anonymous said...

Hi there! I simply wish to give an enormous thumbs up for the nice info you
might have right here on this post. I can be coming back
to your weblog for more soon.

my website - ruger semi auto 22 rifle