【飲嘢叫埋卓韻芝情人節weekend】的詩

我好想話俾一個人聽,情人節嗰個weekend我得閒,然後我會問佢做咩問起,佢會話冇呀睇吓你咩之嘛。可惜,我首先要搵倒個咁嘅人,又或者俾佢搵倒我。冇。情人節仲有一個月就到,越嚟越肯定唔會有。連我阿婆都話2月13要去筲箕灣飲阿邊個結婚。咁2月14呢?佢話就係唔記得2月13定14。我打俾Backstage,問情人節嗰個wekend你地有冇場,佢地問我做咩問起,我話冇呀睇吓你地咩之嘛。就係咁,情人節嗰個weekend,我決定左唔得閒,做多幾場【飲嘢】,嗰幾晚飲多啲嘢;冇情,飲酒飽。咁就咁啦,或者飲飲吓會飲倒啲嘢出嚟呢。早啲 plan定,好過到時冇景。這就是我那無懈可擊的生命。

今日開售到時見。•  •

No comments: