暗戀的心情

暗戀的心情
今日阿婆又有新動作,當時她在客廳,用焦急的聲線呼喚:「芝芝!出來哦!」我急跑出,見她躺在沙發,狀甚悠閒,指着電視:「芝芝,你鍾唔鍾意佢呀?」屏幕中的男孩,抱歉我不知道是誰。我說:「你咁急叫我,就係為左問我係咪鍾意一個我唔識嘅人。」她笑,笑得很高興。此事發生了3次,每次我都中招,每次我都跑出去。
夜裡,我終於知道他是誰:台劇《幸福街第3號出口》男主角姚元浩。阿婆作為一屆青春少艾,喜歡上台灣偶像劇演員,本人深表理解,我不明白的是,為何要屈我鍾意佢。不知閣下兒時有沒有以下經歷,就是你暗戀一個人,但你屈同學,死話同學鍾意佢,其實暗戀嗰個,係你。我認為婆婆現在就是這種心態,而我作為一位被屈的同學,只能繼續被屈。每次當電視播放此劇廣告,她都會說:「你鍾唔鍾意佢?你鍾意佢!」每•一•次!你咪同佢講囉,好煩呀!死靚妹,小學雞行為。但我明;暗戀,是心煩的,暗戀者身邊人的心情,是更心煩的。• • ‪

No comments: