我月尾考試了


擔心?擔心。
有沒有溫習?沒有。
去 fitting room 就有。
真衰女。

33 comments:

PiC said...
This comment has been removed by the author.
PiC said...

Oh.... God bless you....

Anonymous said...

今次考咩呀??

K~ said...

Keep worry,
just like deadline of 交稿日
You will be fine before the day of examination
:)

CHAK said...

支持你阿G

Anonymous said...

g....
反正如你所說,不要作無謂的死線...
反正自己做模擬卷一對就知得唔得,
你就會知自己咩時間開始要溫書LA~!

Joshua said...

大家都知你衰女,唔駛強調~
XDDD

cheesygoody said...

月尾考試, 即係未考,
既然未考, 去下fitting room,
好合理0Y, 唔係衰喎, 點解唔衰?
起碼你擔心阿, 溫習? 你掂0既,
禁室培育咩communication 0個次都A啦,
掂喎, 真係唔掂0既, 咪下年再考囉,
冇格, 人生長路漫漫, 唔差在遲多年0Y......... :P

無論如何..請加油~~~~

baby said...

果然星期三、四特別多post喎,阿芝

Anonymous said...

Good luck

瞓教徒 said...

哈哈~ 我都趕緊份final dissertation, 仲有公司大量嘅工作....
一齊加油吧~!!

吳家強 said...

你唔可以咁樣喎...

卓韻芝 Cheuk Wan Chi said...

to: baby

g: 你果然係醒,你是第一個看得出來的人哦哈哈哈

卓韻芝 Cheuk Wan Chi said...

to: cheesygoody & k & all Anonymouses

g: 多謝你讓我更老定

to: 吳家強

g: 特別鍾意你鬥我 :P

KIWI said...

乖啦~阿芝~唔好唔溫書啦~~

Anonymous said...

書到用時方恨少
衫就買左至嫌多
自己諗吓啦

一唔係born to be a witness project#3 - repeat
你係個art我地係witness

thomascook said...

以上資料係由thomascook帶比你

Jill said...

入fitting room並不是你的問題
是...換季的問題
所以是秋風衰女~

CORN said...

re:baby
佢又係度逃避工作呀

to g,
你快d溫書,快d寫稿啦
唔好逃避工作啦 哈哈

irene/\ /\ said...

十卜十卜~!!加油呀~!!
你要比心機考試呀!
我已經好掛住你,,
好想再一次聽你既電台節目,,
耐心等你畢業既聽眾上.

irene/\ /\ said...

十卜十卜~!!加油呀~!!
你要比心機考試呀!
我已經好掛住你,,
好想再一次聽你既電台節目,,
耐心等你畢業既聽眾上.

River said...

g, 你真係苦榮嚟..........

ER said...

算吧喇你~

Crystal said...

每一次無俾心機溫書都PASS之後, 你仲點會溫丫......仲可以大大聲理直氣壯咁話俾人聽"HA~阿SIR話我答得好呀!" 禁室培育就係一個經典例子

Anonymous said...

阿g加油!

Anonymous said...

买左d咩新衫啊?

siu said...

hey, just want to know where can i buy ur "net" ?? i found many place for a long long time ...
thx

小詩 said...

add oil!

ablmccraymond said...

肥左你就知死
=]

昏金暗玉 said...

你得o既!

阿匙 said...

阿芝加油!
我是8月下定決心出國的:)
我的toefl也算是不錯, 要是你考toefl, 我可告訴你, "放心啦, 勁易!", 要是你要考sat....-v-
我12月就飛啦 :) 我想我唸的跟你很不一樣, 可是我覺得出去走走也很不錯啊 :)
加油啊!
期待在收音機再聽到你的節目 :)

阿腸 said...

加油啊~阿芝~!!

dieSum said...

温书、成绩。。吾重要,

enjoy live才是重要!

"live" mean 生活 & 现(场)在,
同样重要

:D