what's the story of your life?



「我細個好鍾意畫畫,其實我唔鍾意講嘢,我鍾意聽人講嘢多啲。我又鍾意睇書,其實係一個悶棍。」所以他說,女友的出現是 miracle,令他變得健談。

「 10歲嗰陣全家移民去加拿大,喺嗰邊接觸搖滾樂,完全改變我嘅人生。雖然 end up我讀書唔成,中學未畢業已經放棄咗,因為父母離婚。」

「我跟媽咪嘅,佢返香港先,喺麻雀館做十幾個鐘供我讀書,後來佢打畀我,話阿仔你不如返香港啦。」返港之前,有過垂死掙扎:「我同媽咪講,你唔使咁辛苦啦,我去做 part-time賺學費啦,每日放學喺超級市場做到 11點,維持咗大半年,呢個係人生低潮。後來媽咪問我,阿仔,我唔喺你身邊嗰幾年你辛唔辛苦呀?我咪講晒出嚟囉。好記得嗰次同佢喺條街度傾偈,傾完佢就返麻雀館。走嗰陣我見佢耷低頭行,嗰刻我真係好內疚,我唔應該咁樣講嘢。後來我搵第一份工, 7,500蚊一個月,我就同媽咪講,你退休啦,等我同兩個哥哥養你。」

如果,如果可以,最想跟母親一起住。「初初夾 band嗰陣, band房喺海洋公園嗰邊,屋企喺屯門,夾完 band返屋企都 3、 4點,第二日 8點起身返工,支持唔到,直到我睇到隊 band會有唱片公司簽嗰陣,我就搬咗出去。如果經濟能力好啲,租番間大啲嘅屋同媽咪一齊住。」

撰文:吳佩思

tell me, what's your story?

41 comments:

nancy said...

you are a miracle ;D

Anonymous said...

more than words just touching

Anonymous said...

My life is all about meeting some people who had lighten up my passions and strengths. They become a part of my life story=)

Olgagagaaaa said...

Hahaaa我都有睇apple daily~ 我讀緊夜校, 差不多6年了, 由HD, 讀到而家degree y2, 本身都好以自己為榮, 但今個星期五要交功課, 我仲未做, 打了個covering, 打了一句可能要delete的開場白.. 很辛苦.. 日頭我番緊工, 今年12月1日便做了6年.. 很累很辛苦 最嬲自己太懶太不想去'做'..

Anonymous said...

細個因為家人要搵食,無媽媽姐姐陪,
我用兩個枕頭放在身邊當成她們.
餵'它們'食飯,
叫'它們'訓覺.

中學時,我太無聊所以作了一個愛情故仔,
寄信給dj卓韻芝問她意見,
她在信紙後背回覆了我,認真的回答令我很內疚.

草草完成中五,完成hd,草草找份售貨員工作,一做就三年.
自己搬出了,現在沒人陪的變了是媽媽.
算不算風水輪流轉一種?!
時不時有人對我說:[搵份好d工,趁後生要搏]
他們都很善良.
其實我不想搵很多錢,
我想看很多書,很多電影,很多展覽.....

hkam

wamuiiiiiii said...

我一直好想去外國讀書, 但細個個陣屋企負擔唔到, 我會考有努力, 但唔夠14分, 上唔到原校, 又唔想是但讀中六, 所以讀完中五就去左IVE.

讀完兩年, 見到IVE請人去美國DISNEY, 我貪得意人報我報, 點不知咁就PASS 左三個INTERVIEWS, 踏上美國領土.

做左唔夠一年, 做得唔開心, 離開東岸去西岸同男朋友生活左兩個月就返香港老家.

JAN- MAY 2007, 一直JOB HUNT,HUNT 到無心機, 直至而家間公司請左我, 做左空姐.

JUN 2007, 我上班的第一個月, 爸爸發現末期CANCER. 從此, 我知道可以和爸爸一起的日子不會很久, 所以每逢放假, 一定陪爸爸.

SEP 2009. 爸爸返天家, 今年年屆23, 想一邊讀書, 一邊返工, 但DIETETIAN 芝路達8年芝長, 實在沒有勇氣.

-文章到此但人生繼續-
-大家努力, 唔好吸毒-

Anonymous said...

if i need to share my story. i think i need to use more than 1000 words.

T said...

繼續生存 好好生活

Unknown said...

幸運地長於小康之家
但讀書不成,得過且過
中五畢業後做sales
直至給我遇上了電影
於2004年某個晚上隅然在電視看到《花樣年華》
再在戲院看到《迷失東京》和《21 Grams》
便毅然跑去學人讀電影
畢業後拍過戲寫過劇本做過美術做過硬照攝影
熬得很辛苦,碰過很多壁,所謂「理想」
只是想一直做下去
兜兜轉轉終於去了某電影公司數碼後期製作,
總算穩定下來,有時侯生活愉快得不能相信
所有東西都認為是理所當然

直至前晚跟一起了差不多四年的她分了手
令我不得不重新面對和審視自已
或許原來我還是很「細路仔」
難過,跟好朋友談了很多以前不會談的
結論其實我一早知道,只看自已怎樣去做

世界可以很大,令人感到迷失

Anonymous said...

依個post 正 wor~

Anonymous said...

中五畢業 會考不成 讀了從少便喜愛的室內設計 一邊半工讀 但天資不夠 有時候 總會感到氣餒 生於小康之家的我 尚明白『不是甚麼都是必然』所以 我 一定會努力 實現自己所謂的「理想」
芝 你這個topic很好 讓我從他人的事 也學懂了一點點 我亦抒發了自己的感受 謝謝

卓韻芝 said...

謝謝,我想多聽你們的故事。

I U P said...

我的故事

從前從前 總是盼望人生應該做自己想做的事 總是覺得人生應該去追尋理想 為自己人生添色彩 所以中六後毅然去了北京中央戲劇學院讀戲劇 讀了半年 準備升大學 本以為我的人生可以掌握自己手裏之際 父母因爸爸沉迷賭博離婚 一個遠房親戚知道我家的情況 提議我來加拿大讀書 他們照顧我 因此我來了加拿大 人生發生了很多自己也猜不透的事情 為什麼讀戲劇會被人認為我想當明星? 為什麼戲劇不能當飯食? 為什麼人總覺得讀business 將來才有出路? 但是人生一定要走下去 沒有戲劇 也不會死 但願自己好好的讀完大學 快點離開加拿大這個退休勝地 找一份好工作 好好報答在香港辛勤的媽媽

其實路還很長
心裏也仍有一絲盼望將來能在戲劇裏發熱發光
等我.

:)

Anonymous said...

小學開始就覺得為什麼要乖乖的坐在教室內上學,明明課室內沒一個人在聽書,直到中學也一樣,同學上課打瞌睡、瞎聊、鋤大dee、sms,但也算願意坐在課室內。
那時候想,既然我回去上課也只是打瞌睡、瞎聊、鋤大dee、sms,那我情願曠課呆在圖書館。
香港的填鴨式教育容不下我,我知識上合格,但行為上不合格,缺席太多很多科都被當掉。
長輩說我應該什麼應該什麼
朋友說我應該怎樣應該怎樣
我沒反駁,但我覺得我應該這樣應該這樣,這樣這樣的走一條路,總比什麼怎樣的走你認為應該的路好。
現在嘛,不想再讀很實用的商業,只是很沉迷地學語言。
世界很大,不想像機械人一樣上下班在香港活著了。

Anonymous said...

我也剛中5畢業,又係part time賺學費,為的是去讀音樂,到了酒吧做到兩三點,之後又去返學,夾band.每天如是
我也很希望可以崖過去.

我估你寫的是MJ的故事吧,這故事和他的很相似

Anonymous said...

香港人,二十五歲,女生,讀設計出生,自細喜歡看書畫畫,當喜歡的事成為職業時才發現是兩回事,愛畫畫但自問沒給予過努力。單親家庭出生,自小跟媽媽沒溝通,一年前發現爺爺遺傳先天性心臟病,最後的一秒不知道是什麼時候出現,半年前用儲下來的三萬多元到了日本半工讀進修,完成自己的夢想。

Koggy

Anonymous said...

我在讀Media Design
然而我常懷疑自己係咪鍾意讀
可能只係我唔肯面對失敗
我真係唔想放棄

Anonymous said...

TO zarahn
那是mj在蘋果日報的訪問^^

hkam

iamkee said...

唔多關呢個post事,不過有少少野想同你分享:
今晚岩岩睇完呢個performance, 勁正。

http://www.sadlerswells.com/show/Cirkus-Cirkor

睇前睇個play clip,覺得幾cheesy,不過見飛平,又無乜野做,live band,馬戲,dance,physical theatre 大雜會,真係諗唔到會係點,咪睇下囉。

睇完之真係驚喜之中既驚喜,每樣野夾得岩岩好,大雜會得來一D都唔唐突,反而覺得缺一不可,而且隊band既鼓手真係技驚四座,雖然vocal仍係pop左少少唔係我杯茶,但background music玩左好多唔同既野,真係好正。

最後,舞台setup,lighting及visual都做得極之好,好多scene都好experimental,
應該可以比到好多新既inspiration比你。

個人覺得sadler wells theatre幫佢地條promo片editing既人真係抵打,個performance少比條片好十幾倍,不過亦因為咁令我充滿驚喜,或者有時間你可以同你既好朋友去睇下,全力推介。

Anonymous said...

To Anonymous:
是嗎??我沒有看過蘋果的訪問啊,thx~

Anonymous said...

生活了二十二個年頭, 自以為年輕, 但回頭看-錯過了許多. 失去了很多.
年輕的自負,亦自持年輕, 一句不怕失去, 下了很多錯的決定.
失去了愛自已的人亦捉不住自已愛的人.
但慶幸還有一個十分包容的家.
還有曾經在我生命中出現的人.
希望在遇上下一個他前能學會珍惜擁有的不再魯莽衝動.

我很喜歡你寫的文字.
因為..講得好中!

sher said...

十七年又十個月。

幼稚園低班至中三頑皮地過,
從來只看自己愛看的課外書,
頑強不看一百分保證教科書。

中三暑假前一個月,
被一名賤男(友)拉大隊排斥,
一日之內失去所有朋友,
決定死讀書,
許勝不許敗。

為理想奮發向上,
為虛名開盡引擎,
中五竟然考夠分碌上中六,
以中一至中三考一百三十幾名,
而中五沒有重讀的十二分邊緣人姿態進軍原校中六,
傳奇人物,
家人勸喻出國讀書,
但我堅決升中六,
原因-很威,
因為那班人一個都升唔到。

中六,
得到一連串強勢school posts,
唔衰得,兩個月內由第17名進步之第5名,
對一個中六小朋友而言,
朋友事業愛情家庭非常得意。

中六暑假,
研究報jupas,
發現自己讀書全為鬥氣,
忘卻了理想,
遺忘了那個從前只讀課外書的我,
到底我在幹什麼?

中七,
重新發現自我價值。

兩個月後十八歲,
展開人生新一頁,
將會到英國讀書,
讀我喜愛的,
讀我追求的,
那是我成年後第一場任性而華麗的冒險。

不可後悔,
不會後悔。

Anonymous said...

Good post...thanks for share =)

Anonymous said...

To : 二十二個年頭
失去了才會學到珍惜.
喜歡你寫出了你的真.
bbmaryme

Anonymous said...

讀書讀到中學便隨父母遠赴美國,自問讀書成績還不錯,想要拿A,努力點就能得到.
但總不知道自己想要讀什麽,major已經轉了四次,浪費了兩年時間.
愛父母,18歲便出來半工讀不靠父母,做過兩份工,很幸運,不用做年輕人都覺得可以"賺快錢"的工作.
愛電影,但從來沒想過讀電影,怕自己會對電影失去熱情.
朋友不多,但知己有幾個.對我很好,我也珍惜他們.
喜歡幫助別人,所以現在已經下定目標,讀醫科,希望能救急扶危.
--------------------------
上面那個是幸福版本,但其實也有幸福的陰暗面.
不過大家看完積極地一面就好了,那些往事都會放在心底最深處的盒子里.不願多談.
-----------------------
故事就是這樣,生活是苦的,但苦中作樂,及時行樂很重要.

生活中,能有自己想珍惜的人,得來不易,再苦,也是甜的.

我從來覺得自己不苦,反而有點太幸福.也可能因為苦過,才珍惜現在擁有的一切.

Anonymous said...

呀芝, 我同你同年, 我好羨慕你既經歷.
覺得你好叻,好有勇氣出去試新環境...

我讀完中五之後做同一份工做咗12年
(garment merchandising),都係做 D 手版眼見既野,細公司,無風無浪, 經濟最差個時都唔關我事,唔使OT,公司近屋企 但一世都睇唔到有升遷機會.
(所有朋友親戚都話我呢份公咁嘆, 千期唔好轉)

讀過 Merchandising Diploma
and Photography Diploma.

上兩個月無意間發現有個course 叫
Visual Merchandising.覺得好有興趣同啱我性格.

我記得你係五天精華遊講過,唔係要人放棄曬而家既野,可以一路做一路實現自己想做既野, 你講既說話令我印象深刻!

而家讀緊 Visual Merchandiser Diploma.想讀完就轉行.
差不多30先黎轉行可能有 D 冒險,
但我想出去試吓...

From,
Gloria

Anonymous said...

推推推推推推推
XD

Ty said...

To bbmaryme,

thanks a lot.
Enjoy life =]

Anonymous said...

今天收拾的時候無意中發現了完整版。


至於我的故事,現在只是剛剛開始。

Unknown said...

十八歲 獨生 獨身
從小沒有兄弟姐妹寵物
常常幻想自己有個妹
玩家家酒和假電話時模擬對話
全屋人都以為我撞鬼

後來上中學
人濟方面很差
一直歸疚獨生沒有練習人濟的機會
但漸漸身邊出現了朋友
又忘記了這回事

因為懶散 中五重讀
換來更爛玩的朋友更靡爛的生活
但又死好命讀到預科
力不從心力爭上游上大學

然後剛經歷完第一次失敗暗戀
回頭望 覺得自己好變態

Ming said...

yes

somebody's been a miracle for me

without her, i m not the person i m today

some might think that's a bad thing with her existing in my life...

but i can reassure everyone, i m lucky to have her

Anonymous said...

細阿芝一年 同是白羊
至小家中沒太多錢 中七那年上不了大學 是人生第一個低潮

苦讀一年 終上了本地大學 4年後總算畢業 同一年 等了4年心愛的女孩離開了 又再低迷了一段時間

一首'富士山下'令我明白了 也放下了
今年她回到我身邊 成了我的紅顏知己 同時我也愛上了另一人

雖然對她很好 但估不到她騙取我的感情...很痛很痛...但也從新發現自己...

我知道自己想要什麼 沒有好工 沒有女友 沒有家庭 也沒有生活負擔
想做就可以去做 正會開始一個新的生活 也期待著明天!

Brian said...

I am a pussy, I have been dodging all the problems in my life, escaping from wht i have to face has became a routine for me, just because it is more easy not trying than losing.

It is never too hard for me to find myself excuses, it is never too hard for me to turn my back for almost everything that run into troubles.

I never have wht it takes to be regarded as a responsible adult.

I feel ashamed but i dare not to talk about it.

I hope i can be a better man.

Anonymous said...

Hello colleagues, how is all, and what you want to say about this post, in my
view its truly amazing for me.

my page: unmanaged dedicated

Anonymous said...

Heya this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you
have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

my web site: http://www.gossipcity.org/

Anonymous said...

You can definitely see your skills within the article you write.

The arena hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to mention how they believe. Always go after your heart.

Feel free to surf to my website options trading

Anonymous said...

Thanks a bunch for sharing this with all people you
actually realize what you're speaking approximately! Bookmarked. Please additionally seek advice from my web site =). We could have a hyperlink trade contract among us

my weblog; Trading Accounts

Anonymous said...

After checking out a few of the blog articles on your
web page, I honestly appreciate your way of writing a blog.

I book marked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.

Please visit my web site as well and tell me your opinion.


Also visit my web-site: optionsmd review - -

Anonymous said...

Hmm it looks like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying
your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any tips for first-time blog writers? I'd genuinely appreciate it.


Review my site ... weak Hair advice

Anonymous said...

Hi my friend! I wish to say that this article is awesome, nice written and include
almost all vital infos. I'd like to see more posts like this .

my weblog vps server ()

Anonymous said...

I have been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts in this sort of space .
Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site.
Reading this information So i am happy to express that
I've an incredibly good uncanny feeling I found out exactly what I needed. I such a lot unquestionably will make sure to don?t fail to remember this website and provides it a look on a constant basis.

Feel free to surf to my weblog: spread Betting