阿 bu 的 long long

話說我在搞新書《你的心不是公廁》時,竟在 hard disc drive 中找出此秘密珍藏。
為免各界聽不清片中對白,下方特設筆錄。 ── 2010年6月卓韻芝



余:佢真係走光呀!佢凸咗個long long出嚟!!

眾:哈哈哈哈哈哈哈@#@#@#@

芝:100% 真事!

余:真事係咁嘅!民歌啦(所指的是饑饉三十的民歌部分)!彈結他啦四個 artist 坐曬喺度,咁後面全部饑饉營友啦(饑饉)英雄啦。咁我們全部 DJ 坐曬喺度啦,咁我同小儀一齊坐原本坐喺前面,跟住我就坐到好累就企起身喺側邊睇喇,咁 artist 就喺呢一邊啦,咁阿 Bu 佢地成 lart 就坐曬喺呢度…我突然間睇阿 bu 嘩呢 d 褲好容易走光㗎喎…我喺度諗緊…因為我知道佢著 boxer 家嘛,一睇呀…

bu:點解你會知嘅?

余:你去我果邊瞓淨係著 boxer 之嘛!…跟住小儀小儀喺呢度啦…我一諗完之後…小儀呀你睇吓果邊…小儀一睇『嘩~~~係咪 long long 嚟㗎?!?!』哈哈哈哈@&^! 咁根住阿 E 呢就企喺呢個位,阿 E 渣住部相機吖嘛,衝埋去影影影影影影影…佢喺相機嘅時候呢,佢仲郁一郁隻腳,佢唔知吖嘛… 佢郁一郁隻腳呢,唔只 long long,成抽嘢…

11 comments:

Victoria said...

like~迪偉講得好傳神呀~!!

illfish said...

滴奶洗唔洗high成咁.....人有0既佢都有啦....
anyway, "阿 E 渣信部相機吖嘛" ...渣信?!

Anonymous said...

10個like~成抽嘢...非常之好笑o既形容詞,請問d 相delete左未?

Gertrude_Yuk said...

好想睇下d相=DDDDD

CHAK said...

haaaaaaaaaaaaaaa

isaac said...

最難得既係你打晒d script出黎...

Chi Hin. said...

哈哈, 笑死XD

Jooy said...

呀Bu真係...勁呀!

姆馬拉明桑 said...

best time is..friends gathering times.
hehe

sandiii said...

哎呀~!ar bu 仲笑得咁開心~XD

Gospel Nzeka said...

The founder of the University of Nigeria believed that there was need to train Nigerians locally, and sufficient in number for the formidable task of information and guiding contemporary and future generations. On the basis of this philosophy, the University had as one of its original curricula a degree offering in communication education.visit unn.edu.ng