阿 bu 的 long long

話說我在搞新書《你的心不是公廁》時,竟在 hard disc drive 中找出此秘密珍藏。
為免各界聽不清片中對白,下方特設筆錄。 ── 2010年6月卓韻芝



余:佢真係走光呀!佢凸咗個long long出嚟!!

眾:哈哈哈哈哈哈哈@#@#@#@

芝:100% 真事!

余:真事係咁嘅!民歌啦(所指的是饑饉三十的民歌部分)!彈結他啦四個 artist 坐曬喺度,咁後面全部饑饉營友啦(饑饉)英雄啦。咁我們全部 DJ 坐曬喺度啦,咁我同小儀一齊坐原本坐喺前面,跟住我就坐到好累就企起身喺側邊睇喇,咁 artist 就喺呢一邊啦,咁阿 Bu 佢地成 lart 就坐曬喺呢度…我突然間睇阿 bu 嘩呢 d 褲好容易走光㗎喎…我喺度諗緊…因為我知道佢著 boxer 家嘛,一睇呀…

bu:點解你會知嘅?

余:你去我果邊瞓淨係著 boxer 之嘛!…跟住小儀小儀喺呢度啦…我一諗完之後…小儀呀你睇吓果邊…小儀一睇『嘩~~~係咪 long long 嚟㗎?!?!』哈哈哈哈@&^! 咁根住阿 E 呢就企喺呢個位,阿 E 渣住部相機吖嘛,衝埋去影影影影影影影…佢喺相機嘅時候呢,佢仲郁一郁隻腳,佢唔知吖嘛… 佢郁一郁隻腳呢,唔只 long long,成抽嘢…

10 comments:

Victoria said...

like~迪偉講得好傳神呀~!!

illfish said...

滴奶洗唔洗high成咁.....人有0既佢都有啦....
anyway, "阿 E 渣信部相機吖嘛" ...渣信?!

Anonymous said...

10個like~成抽嘢...非常之好笑o既形容詞,請問d 相delete左未?

Gertrude_Yuk said...

好想睇下d相=DDDDD

CHAK said...

haaaaaaaaaaaaaaa

isaac said...

最難得既係你打晒d script出黎...

Chi Hin. said...

哈哈, 笑死XD

Jooy said...

呀Bu真係...勁呀!

姆馬拉明桑 said...

best time is..friends gathering times.
hehe

sandiii said...

哎呀~!ar bu 仲笑得咁開心~XD