2014最佳唱片Top 10



【2014最佳唱片Top 10】
外語部。個人選擇。也考慮到專輯的完整性。(我是整張唱片聽那種樂迷)

1. Mac DeMarco: Salad Days
本年聽得最多的唱片。唔好比佢嘅MV影響你!條友忽㗎!

2. FKA twigs: LP1
寫歌可以寫到超越form!Formless!

3. David Lang: Love Fail
不是唱流行曲那個David Lang,是耶魯大家音樂創作系教授那個。雖然每次聽朋友都會問我做咩聽聖詩。

4. Beck: Morning Phase
Beck不用多介紹。自從大碟Sea Change以來最好聽。

5. The War on Drugs: Lost in the Dream
唔知係咪我老左呢,The War On Drugs真係好好聽!情感好深。好有畫面。首首歌嘅結構都好勁。

6. Damon Albarn: Everyday Robots
黃昏都市人啲friend。咁當然係英式暗淡那種黃昏,寂寞中產那種都市人。

7. Jack White: Lazaretto
偏心之選。其實Jack White做咩我都會比佢入十大。結他好猛,高質素音響聽會更興奮,但不失又驚喜和幽默!救命我好鍾意Jack White!

8. St. Vincent: St. Vincent
記得那年在電台播St. Vincent,個個都問係邊個,結果終有今天,沒人不懂St. Vincent(好評+好賣),替她高興!細心聽吖,結他line好好。

9. Ariel Pink: Pom Pom
細個比志淙笑我最鍾意聽飄嘢,朋友笑我鍾情散聲王,咁我呢啲4AD fans,當然覺得Ariel Pink好正,最重要係呢張碟好多首歌都好感動。

10. Hozier: Hozier
猜不到今年樂壇Gay icon是直男(一曲Take me to the church誘發歌手們演繹癮)。本年最佳新Vocal,gospel式音樂,但沒有gospel的自由,換來精雕細琢的謹慎。唱k梗係唱Hozier。

係咁。分享完。• •

No comments: