fanclub try their breasts


你們真的很勁。
以下是明窗給我的電郵:

Hello g,

關於星期六的讀書會, 想早點跟你溝通溝通一下:

1. Setup
- 因為地方有限, 個stage不宜置backdrop, 故以signage 形式放在stage上面, 再set sofa 給你坐住做sharing, 旁邊放些<低胸裙戰爭>書做裝飾, 請看附件的signage, 依舊用返廣告的layout, A1 size

2. 人數
- 報名人數己突破了130人, 好明顯50個名額是不夠的, 同時亦遭到g's fansclub 投訴 "名額不為人道", 所以再跟酒店商討, 將開放埋其他位置 (看不到stage, 但聽到聲音, 須開場後移步企到台前), 及另再增設企位, 現將人數增加至90人(大約有50人要企), 不過地方太細, 可能會迫一點.

3. 飲料+小點
- 因為人數增多, 故不設afternoon tea set, 改為飲品 + nuts



哈,我喜歡這檔兒的搞事。星期六見。

14 comments:

raymond said...

喜訊喎~
姐係我d個小小中5生
多一個參與機會~
期希你封確認e-mail=]

Joanna said...

when will they let us know who can go ?
as i still havent receive any e-mail from them yet

nick li said...

搞搞下, 下次分分鐘要去會展搞啦喎

archibald said...

let's celebrate the ultimate victory of 母乳教學

would International Olympic Organisation consider including '搓 breast' into 2012 London Olympic Game

☻best buy team☺ said...

re raymond:
sorry ur 小小中5生
is another f.5 gurl indeed

frances said...

呀芝呀~
我想問我果日帶你其他既著作去你會唔會幫我簽架?
唔該~

karls said...

呀芝:
我都好期待星期六可以見到你呀
到時見喇:P

smiley said...

恭喜恭喜~
抱歉我星期六有事不能來, 但我派了代表出席 =), 而且他被抽中了! 哈哈~

琳琳 said...

啊! 無o左afternoon tea set!
仲諗住有得high tea 添!

不過,唔緊要啦!
食幾時都有得食.
最緊要係做到,多d人能參加到阿芝既讀書會. 令更多人開心. 咁個中秋節就更快樂啦!

深圳苦榮 said...

剛收到明窗的電郵,說我抽唔中。
內文如下
----
親愛的xxx(我的真名,故不便公開)

很抱歉!由於是次「芝.《低胸裙戰爭》讀書會」報名人數太多,你未能被獲選參與是次讀書會,如引起任何不便,萬分抱歉!。

請再繼續支持本社往後舉辦的活動,謝謝。



明窗出版社

雖然我不能參與,但是因人數太多要截人都係一件好事。

BTW,我做左一件兒時夢想--學駕車,上星期pass左筆試,下星期六開始實習,11月19日於大球場路試。

Paul said...

Smiley姐姐派隻雞翼出現...

Jade said...

琴日去左你個讀書會,當中你話唔做野會感到內疚。我同你都係d咁嘅人。

點解會內疚呢?社會學家Max Weber話係同Protestant ethic有關。當年新教(16世紀脫離羅馬天主教而成立的) 嘅價值觀認為要勤力先可以得到救贖,所以除左瞓覺之外,其他時間都要盡用,同埋佢地主張延遲享樂(deferred gratification),工作左先去玩。呢種價值觀引申到資本主義(capitalism)嘅發展…
而我地活在資本主義嘅社會,受社教化(socialization)嘅過程影響,例如係學校家長灌輸呢種價值觀俾我地,我地漸漸內化(internalize)左呢種思想,唔做野去玩就會覺得內疚,覺得hea係負面,浪費時間喇。

唔知呢個理論夠唔夠令你無咁內疚呢? haha~

River said...

你攪事, 粉絲自然是攪事的人材!

Pleine lune said...

"river said:
”你攪事, 粉絲自然是攪事的人材!“

ahhahahah...其實多數g的”讀者“都是很斯文的啦!
;)