fanclub try their breasts


你們真的很勁。
以下是明窗給我的電郵:

Hello g,

關於星期六的讀書會, 想早點跟你溝通溝通一下:

1. Setup
- 因為地方有限, 個stage不宜置backdrop, 故以signage 形式放在stage上面, 再set sofa 給你坐住做sharing, 旁邊放些<低胸裙戰爭>書做裝飾, 請看附件的signage, 依舊用返廣告的layout, A1 size

2. 人數
- 報名人數己突破了130人, 好明顯50個名額是不夠的, 同時亦遭到g's fansclub 投訴 "名額不為人道", 所以再跟酒店商討, 將開放埋其他位置 (看不到stage, 但聽到聲音, 須開場後移步企到台前), 及另再增設企位, 現將人數增加至90人(大約有50人要企), 不過地方太細, 可能會迫一點.

3. 飲料+小點
- 因為人數增多, 故不設afternoon tea set, 改為飲品 + nuts



哈,我喜歡這檔兒的搞事。星期六見。

14 comments:

Anonymous said...

喜訊喎~
姐係我d個小小中5生
多一個參與機會~
期希你封確認e-mail=]

Anonymous said...

when will they let us know who can go ?
as i still havent receive any e-mail from them yet

Anonymous said...

搞搞下, 下次分分鐘要去會展搞啦喎

Anonymous said...

let's celebrate the ultimate victory of 母乳教學

would International Olympic Organisation consider including '搓 breast' into 2012 London Olympic Game

☻best buy team☺ said...

re raymond:
sorry ur 小小中5生
is another f.5 gurl indeed

Anonymous said...

呀芝呀~
我想問我果日帶你其他既著作去你會唔會幫我簽架?
唔該~

Anonymous said...

呀芝:
我都好期待星期六可以見到你呀
到時見喇:P

Anonymous said...

恭喜恭喜~
抱歉我星期六有事不能來, 但我派了代表出席 =), 而且他被抽中了! 哈哈~

Anonymous said...

啊! 無o左afternoon tea set!
仲諗住有得high tea 添!

不過,唔緊要啦!
食幾時都有得食.
最緊要係做到,多d人能參加到阿芝既讀書會. 令更多人開心. 咁個中秋節就更快樂啦!

Anonymous said...

剛收到明窗的電郵,說我抽唔中。
內文如下
----
親愛的xxx(我的真名,故不便公開)

很抱歉!由於是次「芝.《低胸裙戰爭》讀書會」報名人數太多,你未能被獲選參與是次讀書會,如引起任何不便,萬分抱歉!。

請再繼續支持本社往後舉辦的活動,謝謝。



明窗出版社

雖然我不能參與,但是因人數太多要截人都係一件好事。

BTW,我做左一件兒時夢想--學駕車,上星期pass左筆試,下星期六開始實習,11月19日於大球場路試。

Paul said...

Smiley姐姐派隻雞翼出現...

Jade said...

琴日去左你個讀書會,當中你話唔做野會感到內疚。我同你都係d咁嘅人。

點解會內疚呢?社會學家Max Weber話係同Protestant ethic有關。當年新教(16世紀脫離羅馬天主教而成立的) 嘅價值觀認為要勤力先可以得到救贖,所以除左瞓覺之外,其他時間都要盡用,同埋佢地主張延遲享樂(deferred gratification),工作左先去玩。呢種價值觀引申到資本主義(capitalism)嘅發展…
而我地活在資本主義嘅社會,受社教化(socialization)嘅過程影響,例如係學校家長灌輸呢種價值觀俾我地,我地漸漸內化(internalize)左呢種思想,唔做野去玩就會覺得內疚,覺得hea係負面,浪費時間喇。

唔知呢個理論夠唔夠令你無咁內疚呢? haha~

River said...

你攪事, 粉絲自然是攪事的人材!

Phoenix said...

"river said:
”你攪事, 粉絲自然是攪事的人材!“

ahhahahah...其實多數g的”讀者“都是很斯文的啦!
;)