婆婆,我真是比你激死

婆婆,

一知道我用 internet phone 打電話給你是免費的,就天天和我談電話,談到沒事好談了,你還是拾不得掛線。隔天沒致電,你就追問我為何沒來電話,我說你一知道是免費,態度 180 °改變,真 cheap,你就哈哈大笑。真是比你激死。

自從你知道原來 internet phone 的 video call 都是免費,你又開始玩 video call,我看著畫面繪畫你,然後在鏡頭前遞給你看,你說「嘩都唔似嘅,淨係得我件衫似似地」,真是比你激死。
好了,談了三數星期,你開始頑皮,我打電話給你,你就叫表妹同我講, hea 鬼我,真是比你激死。

婆婆,最形係你。
很是掛念。

14 comments:

JY said...

婆婆好可愛呀!

瞓教徒 said...

有其婆婆, 必有其孫女~
妳嘅婆婆唔係咁鬼馬, 都未必有咁creative嘅阿芝啦~ ^^

Anonymous said...

芝...最"型"!

love_love said...

haha, your grandma is really cute=]

SMALL SIS said...

阿芝, 見到你寫你婆婆, 好可愛, 好似我婆婆, 我都好掛住佢...

Anonymous said...

对于免费嘅嘢,我妈都会咁啦,哈哈,可惜婆婆果边无人平时可以帮手用电脑设置,否则两位妇人肯定经常讲互联网电话

jj said...

when leave hk? =)

Anonymous said...

原來婆婆先係最型XD

yt-cdy said...

lovely~~~ =)

賴賴 said...

你婆婆真系锡你呀,你就任得佢啦!佢想同你倾你就同佢倾;佢找表妹 hea~ 你,你就看看你得吾得闲啦,得闲就倾,吾地就话今日无特别事,之后再倾啦.
期待你新的作品

wensaccessories said...

她還是很青春。
你有這個外婆真幸福呀。

Anonymous said...

如果上一代能夠同我哋溝通,係因為佢哋對我哋o既世界有好奇心。咁就會愈來愈年青o架喇!

小吉媽

玻璃紫 said...

阿芝, 你掛著婆婆! 我都好掛著你.....!>o<

玻璃紫 said...

阿芝, 你掛著婆婆! 我都好掛著你.....!>o<