關於樂壇的心事

1.陳曉東真是一位好歌手
2.Babyshambles 真是非常naive Pete Doherty 真的很討厭 NME 是不是沒有人好捧了
3.我好賞識好想識好想識好想識My Little Airport
講完拜拜

31 comments:

Takken Chun said...

很想知道今天的陳曉東知道今天的卓韻芝這樣說他會有什麼感覺。

CHAK said...

我都好賞識第3點想識MLP

iammellaling said...

係lu~係lu~陳曉東會唔會同我一樣都好想知典解呢?

Anonymous said...

陳曉東lost in air la
how about nicholas tse?

阿詩 said...

我都好鐘意my little airport 同埋 the pancakes d 歌架! =)

阿中 said...

關於 Daniel ,朋友寫過這篇

我很想看 My Little Airport。 香港很久沒有這樣有 balls 的年輕人了。 (而且《我們在炎熱...》is an instant classic 呀)

fRanCoiS said...

1) 陳曉東真是一位好歌手--唔知卓小姐又覺得芝See菇Bi寫比佢首《劃火柴》又係唔係真係一首好歌呢?其實我覺得呢首可以算係佢既代表作。
2) 自從當年NME唔知捧Menswear定邊隊已經好唔掂啦,仲有arctic monkeys我都覺得悶到爆。反而Pete Doherty唔算好差喎,雖然我都不至於會捂錢買。
3) 至於My Little Airport,無可否認小P係好有guts,但係坦白講我從來都唔覺得《當奴曾,你唔好去死》或者林公公、畢業變成失業等歌算得上好聽…

Dan Fan said...

我一直都覺得有一日陳曉東會紅

係一定會

我從97跟到E+,隻隻碟都有

係因為我相信

THX, G

Anonymous said...

我都覺得他是一位好歌手, 每每想再上樂壇時聽會停滯不前..
不過無奈總要配合天時地利人和..
佢總有佢既運, 係好既, 終有一日會企返係度.. 李克勤之前咪又係無人賞識?!
阿東, 我支持架!

cheesygoody said...

>中學時都好喜歡陳東,叱吒有動員投票俾挨不大挨不大的!

>不留意Pete Doherty的音樂,
但覺得佢的沉淪是扮出來,有咩理由
隊完野次次行出黎都襯哂衫先?
起碼都amy winehouse甩bar捐閘底啦。
不過最討厭是佢隊0的貓食草,呢條友真係見一鑊打兩鑊。

Anonymous said...

阿東
返來啦

Anonymous said...

卓韻芝小姐,
本人是一理工學生, 正進行有關香港音樂工業的研究。

懇請閣下能告知一些途徑,從中可以得知本地及海外唱片公司的營運模式或整個音樂創作的分工過程。


誠心希望閣下能抽空幫忙

電郵 : leungtathee@hotmail.com

Happy Friday said...

To fRanCoiS:

都有D歌都OK 0架!

永遠懷念塔可夫斯基 - 企業社會責任
http://www.youtube.com/watch?v=3ql5dArTy1o

my little airport & 陳寧 -
藍白紅風格練習
http://www.youtube.com/watch?v=TkdFvnM6QCU

Anonymous said...

http://yt.blog.my903.com/gallery/100/12802-IMG_6673.jpg

Did you draw this?

fRanCoiS said...

> 但覺得佢的沉淪是扮出來,有咩理由
> 隊完野次次行出黎都襯哂衫先?
咁個人型就型,你睇Kate Moss都喪喪地,但係就算隊完幾pair幾wear,出到黎都有台型,Pete Doherty同佢梗係一擔擔啦

> 企業社會責任
喂,呢隻純音樂梗好聽喎
> 藍白紅風格練習
呢隻都係獨白,而且唔係唔好,弊在佢不停「覺dut覺dut」好梗耳。可能聽開AMK,到pancakes同mla已經冇咩感覺喇…

btw,好掛住alabama,好在志淙啱啱開返咪可以頂到下,但係佢而家播好多jazz同World野,自從阿喱都走埋真係冇咩渠道聽英國野喇,不如G真係諗下整個webcast,或者去埋cccmmm開下咪啦。最近聽台灣歌手何欣穗o係台灣電台做既節目,D歌都ok,但係佢D選擇好似比較近美國多D,所以有時都唔係咁啱聽

lui.SL said...
This comment has been removed by the author.
lui0000000 said...

我好鍾意畢業變成失業woo!
某程度上聽佢地d歌可以發洩

re:leungtathee@hotmail.com
仲有
要研究香港唱片工業睇"四大天王"有用啊!!
alive個套呢

marcusbro said...

g,
賞識呀賞識呀
正字呀 你是作家
一旦有白字....
就破壞了自己!

gap said...

yeah my little airport 和不熟識的人結婚應該會很開心!

MC said...

我也很欣賞陳曉東,每次他再出來我也滿心期待,可惜天時地利人和不足,希望有更多人知道東東不是得個樣的~~~Support Dong!!

Thanks G

廖芝* said...

my little airport 超正!!!!
好喜歡寫實的歌~~~

Olgagagaaaa said...

我都鍾意my little airport的 仲買了佢地其中一隻album :):):)
但及後發現佢地同林一峰合作出個隻碟仲好聽 :):):)

kaman Lee said...

因為一首:donald tsang please die?

kalokjai said...

暫時重未搵到一張比MLA張《在炎熱與抑鬱的夏天,無法停止抽煙》更能反映當下青少年o既精神面貌——灰。

同時,暫時樂壇得MLA最夠薑!(當然可能重有o的地下o的artists更夠薑)

JonBut said...

hey G

I'm an Architecture + Photography student in Los Angeles.
Check out photo my blog~

http://tinshun-but.blogspot.com/

JonBut said...

my photo blog...

JonBut said...

Miss you on the radio... hardly find any current programs have the momentum like you guyz used to be seriously...

Anonymous said...

I just read your article in new Monday, 090417 issue (vol.446). Exactly what I told my husband - we have to take care of ourselves, a commitment made to our beloved ones. Thank you for your excellent articles.
YC

未走光 said...

mlp.. 同志!

nananana said...

daniel chen really good, back to 1x time, 共你經歷這關係...... no matter he up & down, always support with 小時情意結 :)

Unknown said...

十卜東東!好掛住他.所有碟我都有,除了靚仔,他有好多好歌,

心有獨鍾,風一樣的男子,心事背後,比我幸福,不想睡,無人城市,迷你,水瓶座,感覺瞬間,吻下去愛上你,病人,借借你肩膊,Perfect love,當然還有劃火柴啦!

好喜歡他的聲音,香港好耐冇靚仔,好悶.

希望他快D返香港出碟啦!